תמחיר למוצרים ושירותים

קבל הלוואה לעסק

בתנאים הטובים ביותר

הגש בקשה אונליין וקבל תשובה מיידית

סמן את סכום ההלוואה שברצונך לקבל
הזז את העיגול להגדלת או הקטנת הסכום
50,000
2,000,000
סכום נבחר 100,000 ש"ח
פרטי התקשרות ומטרת ההלוואה
אנא הזן את שמך השם נקלט בהצלחה
אנא הזן מספר טלפון נייד הטלפון תקין, ממשיכים!

מה סוג העסק לו דרושה ההלוואה?

עסק חדש
עוסק פטור
עוסק מורשה
חברה בע"מ
אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה

(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)

מהו המחזור השנתי של העסק?

הזז את העיגול להגדלת או הקטנת המחזור השנתי
10,000,000
0

סוג ההלוואה הרצוי

הלוואה בערבות המדינה
סולו מהבנק - (עד 5 ימים)
חוץ בנקאי
לא משנה לי סוג ההלוואה
ממשיכים לוותק החברה

מהו וותק החברה שלך בשנים?

הזז את העיגול להגדלת או הקטנת הוותק
20
1

האם יש לך נכסים?

דירה/בית פרטי
מסחרי-משרד, חנות
מגרש
אין נכסים
מצוין! ממשיכים

מה הגיל שלך ?

הזז את העיגול להגדלת או הקטנת הגיל
90
18

מאיזה איזור בארץ העסק?

צפון-רמת הגולן והגליל
חיפה והקריות
חדרה, זכרון והעמקים
אזור השרון
אזור המרכז
אזור ירושלים והסביבה
אזור השפלה עד אשקלון
אזור הדרום
אזור אילת והסביבה
מעולה, כמעט וסיימנו

מה מצב חשבון הבנק שלך?

חשבון תקין (לא הוגבל אף פעם)
חשבון תקין (לא הוגבל ב5 שנים האחרונות)
חשבון הוגבל (בחמש שנים האחרונות)
חשבון מוגבל (יש אופציה לערבים)
היה עיקול על החשבון
חזרו שיקים בחשבון

האם יש לך תיקים בהוצאה לפועל?

אין תיקים
יש תיקים
עוברים לשלב הבא

האם יש נכסים בבעלותך?

רכב בבעלותי
דירה ללא משכנתא
דירה עם משכנתא של עד 50%
דירה עם משכנתא של מעל 50%
אין רכב ודירה
אחר

האם יש לך כרטיס אשראי?

כן
לא
שאלה אחרונה וסיימנו

שלב אחרון וסיימנו!

ציין את תחום פעילות העסק והערות נוספות במידה ויש פרט בבקשה את תחום פעילות העסק


בתקופות של שיעורי צמיחה כלכלית נמוכים, אחד הקריטריונים החשובים ביותר לבחירה בסחורות ושירותים שונים הוא המחיר שלהם. מחירים צריכים להיחשב כמדד לשימושיות עבור הלקוח וכמקור הרווח ליזם. מדיניות תמחור למוצרים ושירותים מוצלחת צריכה למצוא איזון בין הצרכים של הלקוח ושל המוכר.

תמחיר למוצרים ושירותים – עלויות אובייקטיביות וסובייקטיביות

מחיר זהו סכום של העלויות שבהם נושא הלקוח בעת קבלת סחורה מסוימת. בעת קבלת ההחלטה על תמחיר למוצרים ושירותים, חייבים היזמים לקחת בחשבון שהמחיר ללקוח מורכב מעלויות אובייקטיביות וסובייקטיביות. אם מדברים על העלות האובייקטיבית, אנחנו מתכוונים למחיר הבסיסי ועלויות אחרות (הלוואה בריבית, אספקה ​​והתקנה ועוד). העלויות הסובייקטיביות כוללות בתוכן זמן, טרחה והפסדים בלתי מוחשיים אחרים. כאשר המוכר מבצע תמחיר, יש לקחת בחשבון עלויות אלה ולהתאים את רמת המחירים בהתאם.

קיימות מספר שיטות של תמחיר למוצרים ושירותים

  • עלויות פלוס – משמשת בעיקר בשווקים עם תחרות נמוכה. היתרון העיקרי של שיטה זו טמון בפשטות שלה. החיסרון שלה הוא, שפעילות זו אינה יוצרת תמריץ נוסף לחברה כדי לפתח מוצרים חדשים.
  • על פי רמת התחרות – שיטה זו היא מאוד אקטואלית עבור השוק הקמעונאי, והיא משמשת הרבה רשתות שיווק גדולות. היתרון העיקרי של השיטה הוא היכולת לנטר באופן רציף את התהליכים בשוק.
  • על פי יעד הרווח – כאן הדגש העיקרי הוא על מידת הרווחיות של ההשקעה. באופן ספציפי, החברה קובעת את המחיר במחשבה על תקופת הזמן העתידית שבה ההשקעה הכוללת תחזיר את עצמה. שיטה זו משמשת בעיקר למפעילים סלולריים, חברות תעופה, כמו גם חברות העוסקות בפרויקטים גדולים הדורשים השקעות גדולות.
  • על פי הערך שניתן למוצר על ידי המשתמש – שיטה זו מיושמת בחברות הפועלות בשווקים תחרותיים מאד ורוב החברות הגלובליות כגון איקאה, סמסונג, סוני ויוניליוור משתמשות בשיטה זו. במקרה זה, מחיר הסחורות צריך להיות שווה למחיר שהלקוח מוכן לשלם ואם החברה מציעה מוצרים במחיר נמוך יותר, היא עלולה לאבד רווח כספי גדול. מנקודת מבט של מצדדי השיטה, המחיר של הסחורה צריך להיות שווה למקובל על מגזר היעד.
  • קביעת מחירים בהתאם למחזור החיים של המוצר – שיטה זו יכולה להיחשב לאידיאלית עבור גופים עסקיים בגודל בינוני ומתאימה ביותר לאמידת מכירות בשוק של מוצרים הקשורים לאופנה. ההיגיון של שיטה זו הוא פשוט מאד – המוצרים מחולקים לארבע קבוצות: מוצרים חדשים (שמוצעים ללקוח בתקופה הנוכחית), מוצרים מתפתחים (נכנסו בתקופה קודמת), מוצרים בתקופה של קיפאון ומוצרים שנמצאים במגמת ירידה. התמחיר נעשה לכל קבוצה נעשה בהתאם לרמת הרווחיות.

אם אתה מעוניין לקבל עוד מידע, ייעוץ ארגוני וליווי בנושאים כלכליים ופיננסיים, אתר רק תבקש נמצא כאן בשבילך. אנו עובדים עם הגופים המקצועיים ביותר במשק ונשמח לפרוס בפניך את האפשרויות השונות שיש לך כדי לייעל את ההחלטות העסקיות שלך. השאר את הפרטים שלך מטה ונחזור אליך בהקדם.