ניהול קשרי לקוחות

קבל הלוואה לעסק

בתנאים הטובים ביותר

הגש בקשה אונליין וקבל תשובה מיידית

סמן את סכום ההלוואה שברצונך לקבל
הזז את העיגול להגדלת או הקטנת הסכום
50,000
2,000,000
סכום נבחר 100,000 ש"ח
פרטי התקשרות ומטרת ההלוואה
אנא הזן את שמך השם נקלט בהצלחה
אנא הזן מספר טלפון נייד הטלפון תקין, ממשיכים!

מה סוג העסק לו דרושה ההלוואה?

עסק חדש
עוסק פטור
עוסק מורשה
חברה בע"מ
אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

נצטרך ממך מספר פרטים נוספים לבדיקת ההלוואה

(זה ייקח פחות מדקה, מבטיחים!)

מהו המחזור השנתי של העסק?

הזז את העיגול להגדלת או הקטנת המחזור השנתי
10,000,000
0

סוג ההלוואה הרצוי

הלוואה בערבות המדינה
סולו מהבנק - (עד 5 ימים)
חוץ בנקאי
לא משנה לי סוג ההלוואה
ממשיכים לוותק החברה

מהו וותק החברה שלך בשנים?

הזז את העיגול להגדלת או הקטנת הוותק
20
1

האם יש לך נכסים?

דירה/בית פרטי
מסחרי-משרד, חנות
מגרש
אין נכסים
מצוין! ממשיכים

מה הגיל שלך ?

הזז את העיגול להגדלת או הקטנת הגיל
90
18

מאיזה איזור בארץ העסק?

צפון-רמת הגולן והגליל
חיפה והקריות
חדרה, זכרון והעמקים
אזור השרון
אזור המרכז
אזור ירושלים והסביבה
אזור השפלה עד אשקלון
אזור הדרום
אזור אילת והסביבה
מעולה, כמעט וסיימנו

מה מצב חשבון הבנק שלך?

חשבון תקין (לא הוגבל אף פעם)
חשבון תקין (לא הוגבל ב5 שנים האחרונות)
חשבון הוגבל (בחמש שנים האחרונות)
חשבון מוגבל (יש אופציה לערבים)
היה עיקול על החשבון
חזרו שיקים בחשבון

האם יש לך תיקים בהוצאה לפועל?

אין תיקים
יש תיקים
עוברים לשלב הבא

האם יש נכסים בבעלותך?

רכב בבעלותי
דירה ללא משכנתא
דירה עם משכנתא של עד 50%
דירה עם משכנתא של מעל 50%
אין רכב ודירה
אחר

האם יש לך כרטיס אשראי?

כן
לא
שאלה אחרונה וסיימנו

שלב אחרון וסיימנו!

ציין את תחום פעילות העסק והערות נוספות במידה ויש פרט בבקשה את תחום פעילות העסק

אשה מעבירה מצגת על ניהול קשרי לקוחות

כיום בישראל התחרות בין העסקים השונים על כל לקוח היא גבוהה במיוחד. בגלל כך, בעלי העסקים עושים את מה שבאפשרותם כדי לשפר את רמת השירות, להגיע לקהלי יעד חדשים ולהציע שירותים נוספים כל הזמן.

לחברה ספציפית יכול להיות מאגר די גדול של לקוחות פעילים ופוטנציאליים, אך לא תמיד ידוע אילו לקוחות הם האטרקטיביים ביותר לחברה ובאיזו צורה לעבוד עם מגזרי לקוחות שונים. ישנה כמובן אפשרות להסתמך על המנהלים במענה על שאלות אלו, אך במקרה כזה רמת ההצלחה של החברה תהיה תלויה במקצועיות והניסיון של כל מנהל ומנהל. מסיבה זו, יותר ויותר עסקים עוברים לניהול קשרי לקוחות בצורה מאורגנת וממוחשבת.

ניהול קשרי לקוחות (CRM)

תחום זה מקיף כמעט את כל פעילות החברה שנוגעת ללקוחות. תוכנות ה-CRM אוספות את המידע, מנתחות אותו ולאחר מכן פורסות את המסקנות לגבי הוצאה של רווחים מקסימליים ממגזרים של לקוחות ספציפיים, פניה ללקוחות חדשים, שמירה על לקוחות קיימים, אסטרטגיית שירות וחווית לקוח וצמצום הוצאות.

אחת המטרות העיקריות בתחום ניהול קשרי לקוחות, היא לאסוף מידע על הלקוח דרך מחלקות שונות ולאחר מכן לקבל החלטות ניהוליות על סמך מידע זה. מומלץ לענות תחילה על שאלות כמו:

  • מיהו הלקוח שמעניין את החברה שלכם?
  • איזה מוצר או שירות יכולים לעניין אותו ויביאו לכם את הרווח המקסימאלי?

שימוש במנגנון ניהול קשרי לקוחות יכול להגביר את יעילותו של מערך השיווק, ההפצה ושירות הלקוחות בגלל מעבר למאגר נתונים אחיד. ככלל, העבודה מול הלקוח נעשית על בסיס טכני יותר ואינה תלויה ביכולות הספציפיות של כל עובד ומנהל ולא תלויה בתחלופה של העובדים במקום העבודה.